zaterdag 18 juli 2009

Laat 't nu maar eens beginnen...

We hangen nu al weer vanaf dinsdag hier rond, in het X-Alps basiskamp, in Fuschl am See, niet ver van Salzburg.
Nou ja, rond hangen...we zijn wel druk geweest hoor, met van alles en nog wat. Vandaag hebben we ook weer een paar min of meer verplichte nummertjes, vooral media gedoe.
En oke gevlogen hebben we tussendoor ook nog :-)
De sfeer is hier best heel relaxed, een stel mafkezen bij elkaar, 23 verschillende nationaliteiten geloof ik. Maar bij de meesten heerst het gevoel dat het nu eindelijk wel eens mag beginnen.
Dat geldt zeker ook voor Ronny. Hij wordt toch wel wat nerveus nu. Niet zo gek lijkt me, het is nogal een avontuur waar vooral hij zich in stort, en we hebben geen idee hoe het allemaal gaat uitpakken. Het gaat HEFTIG worden, dat in ieder geval.
Nog iets meer dan 24 uur tot de start, we kijken er naar uit!

3 opmerkingen:

  1. ha Ronny en Hugo. zie dat je op de 13de plaats staat. geweldig! ben net terug van vakantie en ga je volgen. succes! helemaal te gek. Rutger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 13e plaats ?
    ik zag in de "race hist" dat hij om 14.00 op de 6e plaats stond !
    Ronny, je bent een topper.
    1 probleempje, het is zo boeiend dat ik nu nog niet naar bed wil om de race te kunnen blijven volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ronnie,

    Wat ga je goed!!!
    Keep up the good work!!!

    Ik heb vandaag in Zwitserland gevlogen en ook in de lucht even aan je gedacht... hoop dat alle support overkomt door de Alpen heen!!!;-)
    Succes! Hugo, jij ook!!!

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen